Opłaty
notarialne

Koszt za sporządzenie protokołu, zawierającego oświadczenie o odrzuceniu spadku, to 200 zł netto.

Do tej kwoty trzeba doliczyć wypisy aktu oraz podatek VAT. Łączna kwota za odrzucenie spadku wyniesie ok. 290 zł.

Koszty zależą od daty zgonu, liczby spadkobierców, istnienia bądź nieistnienia testamentu, treści testamentu i innych.

Zwykle jest to od 500 zł do 1300 zł.

Koszt testamentu zależy od jego treści i liczby różnych zapisów.

Zwykle wynosi od 300 zł do 600 zł.

Koszt zależy od indywidualnej sytuacji, natomiast zwykle jest to kwota między 200 a 400 złotych.

Koszt intercyzy to: 521,52 zł.

Kwota ta obejmuje wszystkie koszty, to jest taksę, VAT i wypisy.

Koszt umowy zależny jest od wartości dzielonego majątku i jego rodzaju (tj. tego, czy chodzi o nieruchomości, samochody, pieniądze).

Przykładowo: podział majątku obejmujący mieszkanie o wartości 100000 zł to razem ok. 2000 zł.

Koszty zależą od minimalnego wynagrodzenia za pracę (1/10 minimalnego wynagrodzenia).

W 2025 roku koszt oświadczenia o poddaniu się egzekucji wynosi 588,68 zł brutto.

W tej kwocie uwzględniona jest taksa notarialna, podatek VAT oraz wypis aktu.

Standardowy koszt sporządzenia pełnomocnictwa wynosi ok. 150 zł.

Ten koszt obejmuje taksę notarialną, podatek VAT oraz jeden wypis aktu.

Koszt to 7,38 zł za jedną stronę.

Koszty zależą od rodzaju dokumentu i wynoszą od 24,60 zł do 369,00 zł za jeden podpis.

Przeniesienie własności lokalu od spółdzielni mieszkaniowej

Koszty zależą od minimalnego wynagrodzenia za pracę (1/4 minimalnego wynagrodzenia).

W 2025 roku koszt wynosi 2240 zł, w tym jest taksa notarialna, podatek VAT, wypisy, wniosek wieczystoksięgowy i opłata sądowa.

Koszt to 750 zł netto.

Jeżeli protokół obejmuje podwyższenie kapitału zakładowego, opłaty mogą wzrosnąć.

Koszt to 1100 zł netto.

Jeżeli protokół obejmuje podwyższenie kapitału zakładowego, opłaty mogą wzrosnąć.

Koszt umowy zależny jest od wartości nieruchomości, ewentualnego zwolnienia od podatku, rodzaju nieruchomości,
wymaganych wpisów do księgi wieczystej.

Niestety nie jest możliwe nawet orientacyjne wskazanie kosztów, dlatego prosimy o kontakt z kancelarią
lub umówienie nieodpłatnych konsultacji.

Umów nieodpłatne
konsultacje

Dzięki konsultacjom zyskasz jasność w kwestiach prawnych i finansowych planowanej czynności, co pozwoli Ci świadomie podjąć decyzję i sprawnie przygotować się do bezpiecznego podpisania aktu.

W trakcie konsultacji:

— Przeanalizuję przedstawioną przez Ciebie sytuację i wskażę dostępne rozwiązania.
— Zweryfikuję stan prawny. Powiem Ci, jakie dokumenty są niezbędne do przeprowadzenia czynności oraz jak i skąd je uzyskać.
— Otrzymasz szczegółowe informacje na temat kosztów, w tym taksy notarialnej, podatków oraz opłat sądowych i innych.
— Odpowiem na Twoje pytania związane z planowanym aktem.

Skorzystaj z nieodpłatnych konsultacji z notariuszem.

Zadzwoń do mnie 453 383 010.
Zarezerwuj wizytę przez internet.

Zgoda na przetwarzenie danych